۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۵۵۹۴۳۱
آیت الله صافی گلپایگانی:

امنیت کشور را مرهون تلاش‌ نیروی انتظامی هستیم | ناجا برای عزت و اقتدار کشور تلاش می کند

حضرت آ‌یت الله صافی با تقدیر از فعالیت های نیروی انتظامی گفت: امنیت کشور را مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی هستیم.
آیت الله صافی در دیدار سردار اشتری

به گزارش خبرگزاری رسا،  حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده ناجا، ضمن تقدیر از زحمات نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت کشور را مرهون تلاش‌های نیروی انتظامی هستیم چراکه این نهاد در عرصه‌های مختلف برای تامین امنیت تلاش کرده است.

وی افزود : خدمت نیروی انتظامی به نظام اسلامی ثواب و اجر بزرگی خواهد داشت چراکه این کشور متعلق به امام زمان(عج) است و امام عصر از تلاش‌ها و خدمات نیروی انتظامی خرسند می‌شوند.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی برای افزایش عزت و اقتدار کشور تلاش می کند، گفت: امیدواریم با این تلاش‌ها و زحمات بتوانیم پرچم نظام اسلامی را همیشه برافراشته نگه‌داریم و به دست صاحب اصلی آن برسانیم.

همچنین فرمانده ناجا نیز در این دیدار با اشاره به اینکه نیروی انتظامی سال گذشته فعالیت‌های مختلفی را در راستای ارتقاء امنیت کشور انجام داده است، اظهار کرد: دشمنان به صورت مستمر به دنبال توطئه‌ برای آسیب‌ به نظام اسلامی هستند اما این توطئه‌ها با تدبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، هوشیاری مردم و تلاش نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی از جمله پلیس رفع می‌شود.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس در قالب قرارگاه نوروزی با مأموریت‌های مشخص از 24 اسفندماه فعالیت خود را در نقاط مختلف کشور توسعه داده و تا 15 فروردین برای خدمات‌رسانی به مردم به صورت ویژه آماده‌باش خواهند بود.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی برای کاهش تصادفات نوروزی تلاش می‌کند، افزود: در راستای تحقق این هدف اقدامات مختلف پیشگیرانه را با جدیت دنبال کرده و تا دو روز بعد از تعطیلات نوروزی درحالت آماده‌باش ویژه خواهیم بود./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات